BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Salamun Alaika, ya Abdullah....

Salamun Alaika, ya Abdullah. Wahai hamba-hamba Allah, carilah hatimu di tiga tempat iaitu, ketika bersolat, membaca Al-Quran dan mengingati kematian. Sentiasalah kita bertasbih kepada Allah SWT, berselawat ke atas junjungan besar, Rasulullah SAW.
Powered By Blogger

Friday, January 11, 2013

Assalamualaikum.

Assalamualaikum sahabat sekalian, Saya sekadar manusia biasa, sibuk dengan urusan peribadi yang selama ini menggagalkan usaha saya untuk update di sini. Insya-Allah, saya bakal kembali, bakal kembali meng-update sesuatu yang bakal memberi manfaat kepada kita dan saya sendiri sebagai hamba Allah yang mencipta alam semesta ini. Doakan saya sihat selalu untuk share sesuatu, teruskan, dan sentiasa teruskan untuk melihat blog saya. Insya-Allah, Amin. Assalamualaikum.

0 comments: